افزایش آزار جنسی در ارتش آمریکا-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

افزایش آزار جنسی در ارتش آمریکا

وزارت دفاع آمریکا در گزارش سالانه خود از افزایش موارد آزار جنسی در میان نظامیان آمریکایی بین سال‌‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 03
کد خبر: ۱۰۰۷۵

به گزارش راهبرد معاصر ، وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) نتایج بررسی‌هایی را منتشر کرد که نشان می دهد تماس جنسی ناخواسته در مراکز آموزش نظامی آمریکا در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ افزایش بسیار داشته است.

 

 پنتاگون دیروز پنجشنبه در گزارشی سالانه خود افشا کرد که موارد آزار و اذیت جنسی از سال 2016 تا سال 2018، ۳۶درصد افزایش یافته است.

 

در گزارش سالانه پنتاگون آمده است که حدود 6.2 درصد زنان شاغل در وزارت دفاع آمریکا در سال 2018 مورد آزار جنسی قرار بودند که این میزان 1.9 درصد بیشتر از آمار سال 2017 است.

 

در ادامه این گزارش آمده که در سال 2018 تعداد 747 مورد تماس جنسی ناخواسته در نهادهای آموزش نظامی در این کشور روی داد که این آمار جدا از تجاوز جنسی در میان درجه‌داران است.

 

«پاتریک شاناهان» سپرست وزارت دفاع آمریکا هم پس از انتشار این گزارش، خواستار برخورد جدی با موارد آزار و اذیت جنسی در ارتش این کشور شده است.

اخیرا یک سناتور جمهوریخواه زن آمریکایی در نشستی در کمیته نیروهای مسلح سنای این کشور اعتراف کرده که در ارتش آمریکا تجاوز جنسی روی می‌دهد.

 

«مارتا مک سالی» سناتور زن آمریکایی افشار کرده بود که در ارتش این کشور مورد تجاوز جنسی قرار گرفت، ولی به دلیل حفظ اعتبار نظام آمریکا هیچ گاه شکایت نکرده است.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده